Спедитор / Freight Forwarder

Е-СПЕД е утвърдена и динамично развиваща се компания в сферата на международния транспорт и спедицията. Във връзка с разширяване на дейността ни търсим да присъединим към младия си екип в гр.София мотивиран и отговорен професионалист.

Основни задължения и отговорности:

– Организиране на международни автомобилни превози на цели или частични товари
– Контролиране на изпълнението им, съгласно договорените параметри и срокове
– Изграждане и поддържане на дълготрайни взаимоотношения с текущи клиенти, превозвачи и партньори
– Водене на преговори, договаряне на цени и условия за осъществяване на превозите
– Изготвяне необходимите транспортни и търговски документи за всяка сключена сделка
– Познаване процесите и маршрутите, с цел по-добро планиране
– Ежедневно следене на пазарните тенденции
– Активно търсене на нови клиенти

Профил на кандидата:

– Желание за развитие в сферата на транспорта и спедицията
– Висше образование
– Добро владеене на английски език (втори чужд език е предимство)
– Добро владеене на MS Office
– Познаване на пазара на спедиторски и транспортни услуги ( минимален опит от 1 година на подобна позиция)
– Умения за водене на преговори
– Внимание към детайлите
– Способност за взимане на ефективни решения под стрес
– Умения за работа в екип
– Гъвкавост и комбинативност
– Отлични комуникативни умения

Нашите предимства:

– Стимулиращо възнаграждение, обвързано с постигнатите резултати
– Възможност да станете част от един успешен и силно мотивиран екип от млади професионалисти, ориентирани към постигането на резултати в динамична и иновативна среда.
– Възможност за професионална реализация и развитие в сферата на международния транспорт и спедиция.
– Възможността за общуване с партньори от различни сектори в икономиката и от различни държави.

В случай, че позицията представлява интерес за Вас и отговаряте на посочените изисквания, очакваме Вашата професионална автобиография.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, като одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Предоставената от Вас информация се обработва единствено за целите на настоящия подбор, в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на настоящия подбор.

 

Видове услуги

СКЛАДИРАНЕ
Услуги с добавена стойност
ДАНЪЧЕН СКЛАД
ДОГОВОРНА ЛОГИСТИКА и УПРАВЛЕНИЕ НА ВЕРИГИТЕ НА ДОСТАВКИ
КРОС ДОК ОПЕРАЦИИ

Запитване

Име *
Имейл *
Телефон *
Запитване
Политика за поверителност *

Е-ЛОЖИСТИКС ЕООД изпълнява проект №BG16RFOP002-2.077-0631-C01, наименование: „Подкрепа за средни предприятия за преодоляване на икономическите последствия от пандемията COVID-19“ по процедура: BG16RFOP002-2.077 „Подкрепа за средни предприятия за преодоляване на икономическите последствия от пандемията COVID-19“ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“, на стойност: 60 000,00 лв., от които 51 000,00 лв. европейско и 9 000,00 лв. национално съфинансиране. Безвъзмездната помощ е 100%. Срокът на изпълнение на проекта е 3 месеца, от 15.02.2021 г. до 15.05.2021 г.

Целта на проекта е: Осигуряването на оперативен капитал за българските средни предприятия за справяне с последиците от пандемията COVID-19.